Perfekt

Första sovstunden i eget rum gick perfekt, 2½ timme sov han :) Så jag hann städa ordning vårt sovrum och resten av lgh innan han vaknade och Basse kom hem..

Katterna har inte riktigt förstått att jag har stängt dörrn mellan Kevins rum och köket. Dom brukar ju rejsa där igenom, men de går ju inte nu. Vet inte hur många gånger Liza sprungit fel :) Stackarna. Men dom måste ju lära sig att det ska vara stängt och tyst där inne nu när Kevin sover där inne.

Jag är tacksam för att unge herr Kevin sov mellan 09-12 idag. Fick jag oxå sova ut, fy satan vad skönt! :) Det behövdes, fick jag krafterna och humöret tbx. Undra om man ska börja gå upp med honom vid 7? Han har ju sovit jätte bra idag när han klev upp vid 7.. sov 09-12 sen halv 3 till halv 5 -5 ungefär. Och nu är han trött igen och vill sova.. Så ska nog stoppa honom i ett bad först, bada lite jag oxå kanske? :) Låter bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0