Stor plutt

Kevin har fått flytta in i sitt rum idag. Jag känner mig redo.
Synd bara att hans rum inte är inrett och klart.. Ska skicka efter lite fint från Jotex vid nästan penning tänkte jag. Så mörka tapeter där inne, skulle vilja tapetsera om, men kan ju inte själv =/ Så ska sätta upp ljusa tavlor och sånt. Kanske hjälper lite?
Funkar det inte att ha honom i eget rum, är det ju bara att flytta tbx honom till vårat. Men får hoppas vi slipper det.

Just nu ligger han där inne och sover middag. :) Han har även fått lekt på govlet i gymmet där inne. Han är ingen liten plutt längre :( Hoppas han sover lite bättre därinne.

Imorse vaknade han vid halv 6!! Och somnade sen om men vaknade vid halv 7 - 7 igen. Tokledsen! Så det var ju bara att kliva upp. Trött som jag var, på dåligt humör och allt. Håll på och somna i soffan =/ Länge sen jag var så här trött. Har knappt sovit någe alls dessa två/tre nätter som varit. Pga Liza och nu Kevin. Hm..
Skulle behöva lite sovmorgon känner ja. Men det är väl för mkt begärt. Inte ens på helgen får man sova ut =/ Fy och blä. Jag blir på så jäkla dåligt humör när jag är trött oxå, då får allt och alla för det. Och det är fan inte roligt att jag ska vara arg/sur på Kevin. Han har ju lixom inte gjort någe.. Ajaaa.

Kanske blir en tripp ner till Etuna snart och stanna där ett tag, så jag får andas ut lite.


 Kevins nya skor. Synd att han kommer växa ut dem rätt snart. Stl 19 på dem, 8,5cm. Han har typ 8-10cm fötter. :( Jag som trodde han skulle kunna ha dem nästa vår.. drygt.


Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Om du vill så kan jag o Marcus ta Kevin en dag, så du får sova några timmar.. Men förstår om du inte litar på att vi har honom, har ju inte setts så mycket :) Men så du vet iallafall, ifall du inte får tillräckligt med hjälp hemma.

2011-10-06 @ 16:10:59
URL: http://emmaeskola.devote.se
Emma - Mamma till Ebba

Funderar också på att flytta in Ebba i hennes rum. Men vet inte om jag vågar.. Är rädd för att inte jag kommer höra henne på morgon :( Fast vi har en babyvakt!

Ska iallafall städa undan hennes rum ikväll, vi har ju haft hennes rum som förvaring, men dags att ändra på de tror ja :P hehe!

2011-10-06 @ 17:42:42
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0