Stor plutten

Nu sover storplutt, efter lite om och men. Han vill verkligen inte sova fast han är trött, så det slutar ju med att han blir övertrött. Hmm.. :) Han har ju fått smak på att stå och sitta nu, stå tycker han är jätteroligt. Världens smile får man :) Han börjar bli duktigare på att sitta oxå. Så inte konstigt han inte vill sova plutten.

Imorgon ska vi in och kolla på Kevins kort :) Basse skulle försöka sluta tidigare så han kan följa med och välja.
Och gud vad det känns i hjärtat nu när Kevin sover i sitt rum, kommer jag klara natten? Läskigt =/

Jag hade ju tänkt att städstrejka nu. Men tror ni jag klarar det eller? NEJ. Avskyr när det är stökigt hemma, då mår jag bara sämre. Kul att gå upp och vara i en svinstia hela dagarna. Så det blev storstädning idag, och det behövdes.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0