Svamp.

Har varit ute i Färnboskogarna idag och plockat lite svamp. Fick en del med oss hem, och en del är rensat nu. Men har kvar att rensa. Drygt! var skönt att komma ut på landet och skogarna igen. Saknar det där stället lite granna faktiskt, så lugnt och skönt där.
Kändes som att jag plockade giftsvamp hela tiden. haha :)
Har lagt en trött unge i sängen, för en halvtimma sen. Nu sover han sött :)) Det bästa som någonsin har hänt mig, det är han. Ska aldrig svika honom.


Sen nu ikv är väl allting som vanligt. Sitter på olika ställen, var för sig. Är detta slutet eller? När vi inte ens kan umgås längre. Jag får höra att jag är sur hela tiden, att det är fel på mig. Joo, konstigt. Det är DU som är felet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0