fotomodell :)

Var och fotade Kevin idag. Stressigt. Det tog 10min ungefär, fick stressa fram att han skulle skratta, vända och vrida på honom. Hmm. Hoppas korten blir bra iaf :) Känner mig lite dum som släpa ner Emma till stan när det gick så fort. Men roligt var det. Ska dit nästa fredag och kolla och välja ut kort :)) Man får 4st gratis. Woohoo.

Jag och Kevin la oss och mös i sängen vid 18.00, då råkade vi somna. Klutten var lite halvtrött. Och jag skulle lägga mig och läsa när han somna, men ögonen blev tyngre och tyngre. Vi vaknade nu vid 21.00. Så det blir roligt att se om Kevin vill somna om igen, han har fått kvällsmaten nu.

Kollar på lyxfällan, fan vilka puckon det finns. Tänker på hur andra ska se dem ist för att tänka på att dom har munnar att mätta. Herregud. Det är tur att varken Basse eller jag kan handla på kredit.

Imorgon ska vi träffa prutt Martina oxå, :)) Och så ska vi hämta ut mitt/mina paket. Hoppas jag får andra och sista paketet imorn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0