Frågetecken

Ja, jag trodde man var två att ta hand om ett barn. (Om man är ihop/sambo med någon/pappan.) Men tydligen så trodde jag fel.
Det är EN av dem som ska ha ansvar hela tiden, finnas till och allt det där för ungen. Medans den andra kan komma och gå som den vill, ha roligt med sina vänner. Medans den andra ska få sitta hemma tills ungen blir 18år, innan den får komma ut och ha roligt utan ungen. Kul.


Du har hela livet på dig, och vilka ska du umgås med? Roligt att höra. Skitkul. Jag blir mer och mer less för varje dag. Men endå kämpar jag järnet, för att det ska funka. Hur länge orkar man?


Kommentarer
Emma - mamma till ebba

Men du, så ska det inte vara! Visst att jag har huvud ansvaret för Ebba här hemma också, men du ska ocksÅ få komma ut o ha roligt!! Vet du vad? Du o jag kan dra ut nångång så får killarna ta hand om ungarna! Vad säger du om det? Bara dra ut, ta nån bärs och slappna av och bara vara vi, och inte mammorna för en stund:) vi måste ju också få komma ut lite o samla kraft till att ta hand om våra guldklimpar :)

2011-09-30 @ 22:42:29
URL: http://Emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0