Fredaaaaaag. :))

Har precis städat klart. Blev att städa idag ist, eftersom jag var ute igår. Besökte pappa sambo på hans jobb och tog en lång promenad. :)) 
Så nu luktar det gott här hemma igen, älskar när det är nystädat. I 3-4tim får jag njuta iaf, sen kommer sambo hem och katterna vaknar till liv. haha. Hatar denna jävla kattsand, hur mkt man än suger så kommer den tbx! Moorr...

De kom en människa och lagade våran fläkt ovanför spisen idag oxå. Och sen var jag tvungen att ringa vaktmästarn igen, de gick inte att stoppa in nyckeln i ytterdörrn. hmm.. De blev så igår, väldigt mysko. Tur dom kunde komma fort, så nu är det fixat :) Kan jag kliva ut på en promenad idag igen. Rätt skönt att gå nu när det börjar bli kallt och höst.

Aja, mer då? Hmm. Klutten vakna vid 7-halv 8imorse! Länge sen.. Rätt skönt ändå, har man allting klart tidigare. Diska gjorde jag vid  9imorse. Sen nu somna han vid 11, då kunde jag sätta igång och städa :)) Wunderbaaart.

 

Klutten har börjat med nå lustigt, han suger på benen till gymmet. Första gången jag såg de, blev jag helt paff. Jag hörde nå konstigt ljud, sen kolla jag på honom, då låg han såhär. haha! :) Tokunge. Snacka om snuttig, tur han började med napp.





Kommentarer
Emma - mamma till ebba

Åh vad söt han är! Gillar han att ligga på mage? :)

2011-09-16 @ 19:16:52
URL: http://Emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0