Fredag.

Har satt Kevin i sin babysiter vid balkongen, med öppen dörr. Och såklart en filt över sig. Tyckte han behövde ha lite frisk luft när han skulle sova. Så kunde jag plocka lite så länge :) Men jag tror han vakna nu. Han gillar verkligen inte motorcyklar! Jävla skit saker.

Vilken välling ska man börja ge honom sen? Om man nu ska börja med välling vid 6mån? Hmm.. :) Rätt så värdelos när det gäller mat och sånt till honom.

Förstår mig inte på min mobil heller, nu kan jag itne skicka mms. =/ Fast jag har inställningar och allt. Och internet anslutnigen har jag börjat förstå mig på nu, så nu kan jag stänga av allt och spara batteri. Ist för att internet ska vara på hela tiden. Basse sa att det där så kallade wiifitjosanet, söker efter nät hela tiden. Och därför tar batterit slut så fort. Orka det lixom. Aja, nu kan jag sätta på intenet när det behövs. duktig ja :)


Aja, orkar inte skriva så mkt. Idag blir det tacos iaf :)) Mumma. Nu somna Kevin om oxå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0