INTE MIN DAG !!!

Började med att jag sov middag, de får jag absolut inte göra tydligen! Vaknade irriterad, när Kevin gnällde i sin säng. Efter det ringde en människa som tjatar och tjatar och tjatar om samma sak HELA JÄVLA TIDEN! Och efter det gick min mobil sönder, går inte att trycka upp nånting på skärmen!! Helt död. Enda som funkar är knapparna, och hur långt kommer man med dem när det är en touch telefon!! Sen är det så JÄVLA varmt oxå. Och till råga på allt är det helvetes veckan. MMmm jag är prima glad idag!! Sen dessa JÄVlA trappor, tänker inte kliva ut mer.

Mm, bara punga ut med pengar jag inte har till att köpa en ny mobil då. KUUUUL.

Dagen började bra iaf. Fy faaan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0