Kärlek


En av alla låtar som gör så att jag tänker på min älskade Sebastian.. :) hihi.






Kommentarer
Sabina

Sv; Ja, ellerhur vad ska man göra? Jag får ju socialbidrag tills jag har ett jobb, whats the fuzzin' and buzzin' bout!? Men det är ju bara uttråkade anonyma geeks som inte har något liv.



Jag vågade inte föda vaginalt, jag är ju förlossningsrädd som bara den! Kan inte förstå hur en bebis kan komma ut från punanin. Haha.

Så jag hade ju planerat ks jättelänge. Trycka ut 1 bebis därifrån, omöjligt. Trycka ut 2 bebisar därifrån, mayday. :P



Puss och kram // Baby Boo

2011-09-16 @ 17:28:34
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Emma - mamma till ebba

Hon älskar sittdelen , de har hon gjort sen hon var 3månader, då vi haft den då o då korta stunder. Hon älskar ju att sitta upp o se :) dock har vi den mest i liggläge nu. :)

Vi ska köpa åkpåse vi med. Dock blir det till andra vagnen, som vi ska ha som vinter vagn, eftersom den vi har nu har svängbara hjul fram :)

2011-09-17 @ 00:07:46
URL: http://Emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0