Kebabdrömmen

Min kära sambo var och handlade igår när vi kom hem. Han kommer hem och ut i köket där jag står och blandar mat till Kevin och säger:


Basse: Älskling, vad är det du mest tycker om?
Jag: hmm, va?
Basse: Jaa, vad är det du tycker om, som du alltid äter när vi äter ute..?
Jag: Öööh, kebab..? Stod och tänkte, är han hungrig eller vadå? Vi har ju ätit massor idag..
Basse: Han kollar på mig och flinar, drar upp en chipspåse ur kassen.
Jag: Står och glor, liknande en fågelholk.
Basse: Vill du ha såna här chips? Jag tänkte på dig när jag såg dem..
Jag: Keeeeebab! :))





Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Är dom goa? Jag äter nästan jämt kebab när vi äter ute också så :D

2011-09-13 @ 00:02:16
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0