Natti

Har nattat en stor och liten pojke nu. Eller ja, vid 21tiden. Basse stackarn var jättetrött och låg och sov till Idol i soffan, haha. Sa åt honom att är det inte skönare att sova i sängen, klart det är.
Kevin var trött efter all lek nu på kvällen, så han fick mat och sen lägga sig. Han somna på en gång! :) Så nu är det lugnt och skönt här hemma. Katterna verkar oxå sova. Annars brukar dom röja runt.

Kevin har blivit jättedryg att få att sova på dagarna, han vill inte alls. Han är vaken från halv 9 tll halv 15 - 15 ungefär. Då går det minsann att sova. Tröttsamt. :) Men han får väl hålla på så, om han känner fört. De är ju bara jag som får lida, jag får ju knappt någe gjort här hemma nu.

Har hittat två jättebra sidor med kläder/mössor. Hitta en sida om gör namnmössor, så det blir att beställa sen när man är mer rik :)

Kevin fortsätter att ta napp. Jag blev så tokig på honom igår för han snutta sådant på händerna/leksakerna. Så jag tog med honom och alla nappar han har, in i våran säng. Han fick prova allihopa (självklart är dem kokade sen förut) och han tyckte mer om dom platta napparna. Så vi har ju haft helt fel napp till honom hela tiden, för vi har provat ge honom en sån där napp med lite böjning på, när han varit ledsen och snuttig, men han ville inte ta den. Såklart. Men ja, nu har han växt till sig och vill ha napp. Han totalvägra ta napp efter han blev 2-3veckor. Men när han låg på sjukan ville han ha napp och sen när han kom hem första veckan. Mysko.. :) Men aja.


 Söta jag som liten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0