Nystädat

Mjo nu är det nystädat idag igen. Mysigt :) Så 1-2 timmar kan jag njuta nu iaf kanske. hehe.
Kevin somna vid halv 12 och sover fortf. Märks väl om han vaknar snart :)

Igår somnade lillklutten vid 18.00, sov till 21.00, jag glömde väcka honom! Jag gillar inte att han sover efter 18.00 då somnar han inte vid 21.00. Så ja, vi fick honom att somna om vid 23.00 igen, och han sov till 7imorse, när han hörde Basse och mig vara uppe. Jag på toa och Basse stack till jobbet. Så det var bara mata på och sen lägga honom igen efter lite mys i sängen, så han somna om till 8 och sov till 10 :) Härligt.
Basse och han somna nämligen i sängen vid 18.00 igår efter att kevin fått mat, Kevin var så trött så jag skulle låta honom få sova en halvtimme - timme. Men ja, jag glömde bort tiden för jag kollade på tv och kvällen gick så fort. Det var så lugnt och skönt, få vara ensam lite. :) Men jag är glad att han somna om och sov så bra iaf. Var beredd på att han skulle vakna och vara pigg. 
När jag klev in i sovrummet igår och skulle väcka dem, blev Kevin sådär glad som en hund blir när man varit borta och kommer hem. hahah :) Så sööt. Han sparka och hade sig så Basse höll på ramla ur sängen. Han hade snurrat ett varv oxå..

ajaaaa. Har hittat en ny mobil jag vill ha oxå. Men tydligen får man pengar på måndag? Rooooligt. Jag som har kläder på tradera att betala imorn.. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0