Oj oj..

Det är farligt med tradera! Har vunnit ännu mera kläder till Kev.. Får snart säga upp det där kontot, annars lär jag aldrig ha några pengar! hehe.

Kev sover fortf.. Han somna vid 10 igen, och han vakna vid 8 imorse? Och han har ju ändå sovit från kl 19 igår.. Trött kille? Hmmm... Behöver man bli orolig eller? =/ Han vakna vid halv 23 igår och ville ha mat, sen vid halv 4 igen och sen upp vid 8. Ajaa, de blir nog bra detta.

Idag är det freeeedag, kallt och skönt ute. Vad händer denna helg då? Tvättis på söndag iaf, de kan behövas :)
Jag saknar min kära sambo, han får mig att bli nykär vissa dagar.. hihi :)


 Just ja, Kevin har lyckats snurra sig ur babysittern två gånger nu! Snart lär vi sätta på han bältet.. Igår hade han lyckats vänt sig och hade rumpa och ben utanför stolen och överkroppen liggandes i stolen, tokiga unge! Kan inte vända ryggen till för länge nu inte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0