Omtyckt.

Jag har aldrig känt mig så älskad och omtyckt som igår. Jag kommer ut från badet, har badat i typ 1tim, och får Kevin i famnen på en gång. (Varför behöver jag inte skriva, orkar inte, uttjatat. )
Han myser sig in i halsen på mig och släpper mig inte med blicken när han ligger i soffan sen när vi leker. Den känslan jag fick av att han tycker om mig, att han vill vara med mig, även fast jag kan ha varit dum mot honom. Som inte var hos honom när han var ledsen.. Den känslan kommer jag kunna leva på.
Men, jag älskar denna unge mest av allt på denna jord. Jag kommer aldrig lämna honom! Aldrig.

Det är min prins, och han ska behandlas där efter.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0