Sov nu lilla söta barn, än så är det sommar.

Tog med min kära sambo ut på en promenad tidigare idag. 45min klara han att gå!  :) De var jättemysigt tycker ja, att gå i höstkylan med den man gillar. Kevin somna när vi kom ut, och sov hela tiden. Söta barn.
Vi gick runt och snokade på alla hus, vissa fina andra mindre fina! Hmm.. Vi längtar tills vi kan köpa hus. Få göra som man vill. En dröm, som kanske kommer bli sann?

Just nu håller vi (eller basse) på att mata Kevin. Så hoppas vi på att han somnar sen. :) Han är lite trött idag. Han sover ju knappt något på dagarna numer. Drygt men roligt, får vi ju vara med han mer.

Ååååh, imorn har vi tvättstugan kl 7!! SJU / 7 på morgonen. De är inte klokt. Kommer vara helt död imorgon kväll. Oj oj..

Kollade på Bolt förr ikv. Den är ju faktiskt bra, de tyckte även kev.. :)


Kommentarer
Emma - mamma till ebba

Jag o Ebba kollade också på Bolt, tror jag tyckte mer om den än Ebba :p hon var upptagen med sin pingu figur på babysittern :D

2011-09-17 @ 23:18:31
URL: http://Emmaeskola.devote.se
Emma - Mamma till Ebba

SV; Ja riktig sötnos! =D



Jaha, ja han är ju en lång liten kille han =) så förstår att ni fick byta till sittdelen :) hihi.

2011-09-18 @ 00:10:05
URL: http://emmaeskola.devote.se
Monia

sv: jaha va ska ni ha för det då? Jag har ju inte köpt babyskyddet än, bara bokat det så tjejen som har det ska hålla det åt mig till löning :P Men ni bor väl i falun? Så att åka dit och hämta det blir rätt dyrt det också :P

2011-09-18 @ 17:10:06
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0