Trist

Jag har faktiskt lite tråkigt när Kevin sover. Eller väldigt mkt tråkigt. Dagens sysslor är gjorde imorse, sen då? 

Vi vakna först vid halv 7 imorse och tog oss en påfyllning. Sen somna vi om vid halv 8 kanske, efter blöjbyte och ivägskickning av sambo till jobbet. :) Kan tro min kära sambo sov för länge idag igen, hihi :)
Sen vakna vi vid halv 11, eller jag gjorde. Klutten låg bredvid och lekte med sina fötter och hade roligt. hehe :) Tur han var inburad till max, han kom inte långt kan jag säga. (Han sov med mig i sängen)
Sen nu somna han om vid halv 1 tror jag det var, och han sover fortfarande..

Kanske ska följa med Basse och Fredda och fixa inför vintern i hans sommarstuga. Märks om det blir nå, eller om dom åker själv. Men det skulle vara roligt att komma ut lite. Måste börja med mina promenader igen, jag slöar till allt för mkt nu! Inte bra, inte bra.

Kom några gubbar idag och fixade balkongdörrn, skruvade lite och sen gick dem.. Hmm.. :) Fick nå papper om det där, men som vanligt läser man inte så man kommer ihåg, utan de åker i pappersinsamlingen på en gång. Bra där!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0