- En gåva från himlen..

Kevin sov underbart denna natt oxå! :) Han vakna några gånger, men somna om efter lite buffning.. Jag är helt chockad, jag trodde vi skulle bråka hela nätterna igenom. Men han gråter inte ens, eller "bråkar". Han somnar om hur enkelt som helst, iaf denna natt.. Han kanske oxå ville bli av med nattätandet, samtidigt som jag? Aja, märks hur denna natt och resten blir :) Vi är på god väg iaf.

Kevin var ute och gick en hel del igår när vi var hos Emma och Ebba! :) Samma hemma sen. Han blir duktigare och duktigare :)
Igår var han så trött efter en dag med lite sömn, så han skratta åt allt jag och Basse gjorde. Vi satt i soffan och busade med honom innan läggdags. :) Han tyckte de var jätteroligt att kasta en leksak på en och vi tar skydd, håller armarna över huvudet. Väldigt roligt! :) Tokunge.


Bloggen håller på och drygar med mig, alltid är det något som inte är rätt! Men nu har jag återställt kodmallarna, så nu borde de kanske funka bättre med allt? Ska aldrig ge mig på att pilla med bloggen själv, när jag inte vet vad jag gör. haha! :)



Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

testing testing, kommer kommentaren fram? :)

2012-04-03 @ 10:58:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja hon var så stark i nacken redan när hon föddes :) det första hon gjorde på min mage var att lyfta huvudet och titta på mig, hihi :)



va bra att kommentarsfunktionen fungerar igen! Och man ser ÅÄÖ också ;)

2012-04-03 @ 11:45:36
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0