- Who´s cheatin who....

Att det ska vara så svårt att få tag på en lgh!! =/ Hittar flera st, men dom går till andra för jag har så lite köpoäng, och jag hinner inte med direktlgh... Ändå sitter jag och kollar varje minut, typ.
Vill så gärna få ordning på allting nu, precis NU!!


Idag åker vi ner till Etuna igen, som sagt. Kevin är med pappa hela helgen, och jag ska till syrran på lördag och umgås. Få tänka på annat för en stund.. Kommer nog bli skoj! :)
Och Kevin kommer nog få en jätterolig helg med farmor och alla andra. Dom träffas ju inte så ofta. Dom ska fira honom denna helg, och våran familj nästa helg.. Blev bäst så tycker ja.


Att Basse och jag gjort slut, är nog bäst för alla. Mest Kevin. Inge roligt för honom när hans föräldrar inte kommer överens och inte vill ha med varann att göra ibland.
Men vi får se hur det blir när vi bor isär, jag vill gärna få liv i oss igen. Men de verkar inte lika för Basse..
Aja, de märks då! Tänker lägga ner mest tid nu på att få en lgh och allt sånt som hör till. :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0