Idag har vi varit hos Emma och ebba och le...

2012-04-02_13_06 (MMS)

Idag har vi varit hos Emma och ebba och lekt. :) Trodde Kevin skulle sova lunch ett tag, eftersom han somnade i vagnen in. Men icke! Han vägrade somna om när vi kom fram, för han vaknade när han hörde ebba. :) Så han sov 1timme på hela dagen, han sov en 20a på vägen hem. Så han slocknade nu vid 19, lugnt och stilla efter en snabbdusch :) Vi är inne på andra natten att försöka få Kevin att skippa vällingen på natten. Första natten gick bra, men de känns i kroppen att jag inte sovit en hel natt. Han vägra nämligen somna om vid 2 så han somna om vid 4, sen fick jag sova till 7. :) Och han vakna några gånger mellan 12 och 2, så jag sov nog 1 Tim innan 2, låg och titta på min söta snarkande sambo, Hihi :) Aja, hoppas denna natt blir lugn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0