Alla stjärtars dag, eller hjärtan kanske ??

Smördagen är kommen, hahah! :) Ne men de är väl fint att de finns en speciell dag man ska vara extra snäll och trevlig mot sin partner, eller nån i familjen. Alla andra dagar kan man bete sig som ett svin och inte göra ett jota för den andra, eller?
Jag tycker man kan visa varann kärlek vilken dag som helst.

Jag fick blommor av min älskade iaf, när han kom hem från jobbet. :) Tack. Jag kände mig lite dum som inte köpt någe till honom, men de får jag fixa när jag har mer pengar. Jag lagade god mat till honom iaf, baconinlindad kyckling med potatis och bea :) De verkade smaka bra åt herrn..
Kevin fick lite han oxå, eller ja, potatis, broccoli och stekt kyckling utan bacon. Men de var nog godast med potatis och broccoli :) Han fick även äta själv, hehe.





 Han tyckte Liza såg lite hungrig ut, så han bjöd henne på lite mat. haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0