Brruuuum

Tränat idag igen, underbart :) Denna gång utan personligtränare, de gick faktiskt bra. Lite slappt kanske, men gjorde samma saker. Tur M finns så hon fixa ett träningsprogram åt mig :) Hihi..
Kevin var på barnpassningen, denna gång var han enda ungen där. De hade gått bra, men han blev lite ledsen på slutet, och tur nog hade jag tränat färdigt då. Han var trött och hungrig. Däckade i vagnen på bussen och sov vidare i sängen ett tag hemma.
Nyss har vi käkat lite lunch och ungen vill inte sova någe mer, så han leker för fullt :)

Har gått ner 1kg sen jag började träna :) Hoppas de blir fler.. Tackar Emma så jättemkt för att hon anmälde mig till Måbättre! :)) Utan dig hade jag nog inte börjat träna än!



Ne, om man ska dra igång ett städpass kanske :) Så de blir rent och snyggt här hemma, ett tag iaf. haha :) Sen försöka gå bort till köpis och hämta lite paket, massa kläder till Kevin :)


Saknar min sambo oxå =//








Kommentarer
Emma - mamma till ebba

Så lite så!! =)

2012-02-23 @ 15:33:49
URL: http://Emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0