.....

Känns underbart att få höra dagligen hur dum i huvet jag är. Så fort jag känner att Kevin behöver sin pappa, och jag ska få sitta en sväng. Ja, då är jag ett stort mongo och totalt dum i huvet.
Vilken kärlek.


Föresten, alla grejor vi fick från Ikea är såklart Basses. Inte mina. Inget i denna lgh är mitt. Underbart.


De är ingen bra dag idag. Jag behöver få komma ut! Umgås och slippa tänka på blöjor, matning och nattning! För 1 dag!! Nej just, jag är dum i huvet om jag lämnar min sons sida.



Kommentarer
Anonym

sambo lagen kommer han inte undan om ni skulle separera.. du har rätt till hälften av alla saker som ni köpt undertiden ni har bott tillsammans.

2012-02-08 @ 13:35:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0