Full rulle..

Syster, far och farbror kom fram till slut iaf! Men kunde inte stanna så länge :( Hoppas dom kommer upp snart igen. Cheesecaken jag gjorde var omtyckt iaf :) Tur jag gjorde två st..

Basses pappa med tant kom på kvällen. Käkade lite pizza och åt cheesecake. :) Mysigt. Dom stannade till halv 23 innan dom gick mot hotellet.
Så idag for vi iväg till Ikea innan lunch, gick runt där och kikade ett bra tag. Fick med oss lite hem oxå :) Tack till Ove och Yvonne igen. Dom köpte en del presenter till oss.. Käkade även lunch där, sen var det bara att åka hemåt och skruva ihop alla saker :) Skit fint blev de !!

Har varit till Basses jobbarkompis och fikat. Han fyller år imorgon, så han hade fika idag :) Vilda Kevin gjorde Hilda ledsen. =/ Han drog ner hennes Hello Kitty märke från väggen så tapeten följde med.. Känner mig jättedum ja =/ Stackarn blev jätteledsen.. Men pappa hennes fixa så hon blev glad igen :)



Neee, nu ska jag försöka få en liten att sova, Bajs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0