Lektime

När man är arg och ledsen, ja då gnäller man ju mest på den personen som har gjort en arg och ledsen. Men självklart är inte jag någon ängel. Jag kan jag oxå. Men utan Basses hjälp skulle jag ju inte vara dum, vi skulle inte vara dum mot varann. Han har fått sig ett par smällar, och en saftkanna över sig. Men de har jag inte skrivit om, eftersom jag inte varit arg på det, utan på det sättet Basse betett sig på! ajaaa.
Jag tänker inte skriva mer om saken, eftersom min fina underbara svärmor läser min blogg.. :) ( HEJ HEJ ) Och hon behöver nog inte veta allt, och tycker nog inte om att jag skriver dumma saker om hennes son. FÖRLÅT.



Igår var vi iväg till Köpis och handlade lite, trodde lille-man skulle somna i vagnen. Men han kämpade på bra för att hålla sig vaken. haha :) Han fick ett verktygsbälte, de var på rea, så kunde inte stå emot. Han gillar att leka med Basses skruvmejslar, och de är ju inte så bra. Så nu har han egna, i Plast. :) 
Fick även overallen ivägskickad. Skönt :) 


Idag kommer Emma och Ebba hit och leker. Får se om vi kliver ut med pulkan en sväng. :) Fick låna en pulka av paret som bodde i denna lgh innan oss, tack snälla! :)


 

Nee, försöka duscha och sånt där. Känner mig som en svetthink.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0