Oj oj oj..

Tur jag har en liten en som vaknar tidigt om morgonen. Kl 7 slog vi upp ögonen idag :) Sen dess har vi haft fullt upp. Slängde ihop en sockerkaka och sen har vi dammsugit, igen..
Kevin tyckte jag inte hade nog att göra, så han drog ut mitt vattenglas som stod på vardagsrumsbordet, över sig! Blöt unge, javisst. Så det var bara att ta av kläderna hans, torka golvet och han.. På med nya kläder, och full fart igen! :)

De går mindre bra för syster, far och farbror min. Dom fastnade med tåget i Sala, var tvungen att ta en buss därifrån som inte kom på utsatt tid. Så nu är dom nog framme i Uppsala, men missade det tåget, men hoppas dom hinner med nästa! Stackarna kommer ju inte hinna vara här länge.. Innan dom ska iväg hemåt igen :( Och lättklädd är dom oxå, bara gnäller över att dom fryser, men hallå!! De är inte sommar ute. hahah :)


De har gått bra, även fast Basse är ute och plogar. Han var upp två gånger och kolla läget. Så han borde väl vara hemma snart tycker ja.. :) Lät på honom som att de inte var så mkt att göra idag, och att de gick snabbt. Men man vet ju aldrig.. Han tycker inte de är så roligt att behöva jobba när jag fyller, han vill vara hemma och hjälpa till och hinna träffa folket.
Men han är nog hemma tills hans pappa och hans tant kommer iaf, dom ska natta över på hotellet här i Valbo. Så blir en tur till Ikea imorn, tyckte jag han sa :)


Kevin ligger och sover efter lunchen. :) Stora killen. Han är så jäkla underbar så de finns inte! Han får mig att skratta många gånger, och då skrattar han lika glatt själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0