Rensning

Igår hade jag och Kevin en dag då vi rensade ur garderober. Blev så less på att sängkläderna inte fick plats, utan åkte ut så fort man öppnade garderobsdörrn. Så där revs allt ut och Kevin trivdes i högen, haha :) Rensade bort såna lakan vi bara har ett av. Så alla par fick stanna, och jäklarna så bra med plats det blev när man vek och la in dem ordentligt! :)
Även min garderob med kläder fick smaka, rensade ut såna kläder jag aldrig använder och känner att jag aldrig kommer använda heller. Så syrran ska väl få kika på en del linnen jag kastat ut :) Så nu ligger alla kläder i rätt låda och bra vikt. :)

Gjorde även något stort igår, kastade ÄNTLIGEN mina trasiga pyjamasbyxor, som har hängt med hur många år som helst. Två vändor på Power meet har dom fått varit med om. Men nu den senaste tiden har dom rasat sönder, stort hål i rumpan, så dom täcker inte så väldigt bra =/ Jag lyckas alltid snubbla på dem, för de är hål nere vid fötterna. Känns lite sorgligt att kasta dem :( Buuhuu..
Basse tyckte vi skulle ha en vaka för dem igår kväll. Även han tyckte det var lite sorgligt när jag sa att jag skulle kasta dem, men först blev han chockad! Hahah. :) Har ju sagt att jag aldrig kommer kasta dem. Även mamma tyckte jag var duktig som äntligen kommit till skott och förstått att dom behöver komma vidare. :)


Åååh, jag vill ta med lillen ut och åka pulka!! Finns det någon som har en att skänka eller sälja billigt? Slipper vi köpa ny, då han inte ska använda den så länge...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0