Solsken och promenad. :)

Var både pigg och alert imorse när vi vaknat, så vi tog en promenad bort till köpis vid 10 :) Hämtade ut Kevins skor jag köpt på tradera, så jäkla snygga. Avis ja, vill oxå ha såna skor. haha :)
Såg att pappa Basse var ute och plogade men han var försvunnen när vi kom ut. Så ringde honom och vi kom överens om att träffas när vi kommer tbx, så Kevin får se vad hans pappa gör om dagarna, hihi :)

Så efter vi vart på köpis så gick vi och träffade honom nere på trädgårdsvägen :) Köpte en monster åt honom så han ska orka med dagen. haha :) Kevin som hade somnat i vagnen på väg till Köpis blev väckt av pappa sin, och om han såg förvånad ut. Han fick även komma ur vagnen och se pappas maskin, hahah :) Så sött.
Sen var det bara hem och käka lunch och full rulle med lek. Har nyss städat lite oxå, dammsugit och torkat golv. Ska nog ge mig på disken och toan sen när lille herrn sover igen, om han nu gör det! Hoppas.. Annars blir de inge roligt ikv.

Ska iväg och träna ikv vid 18 oxå! Äntligen :)) Känner att kroppen börjar ge med sig nu, snoret är snart borta och de är bara slem kvar i halsen, typ.. Har haft världens ångest för att jag inte kommit iväg och tränat, men orkar inte kroppen, vad kan jag göra? Hoppas jag håller mig någelunda frisk nu ett tag.

Hoppas Basse kommer hem i tid bara så jag kommer iväg, han ska ploga färdigt och sen hämta dumpern. Pust.. =/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0