Träning

Hade tid kl 10 imorse med min Pt, så vi for in dit. Och Kevin fick vara på barnpassningen, han gillade det skarpt! Han hade lekt jättebra med dom andra barnen, och ville nog inte åka hem. haha :)
Han totaldäckade i vagnen på bussen, såg nästan livlös ut. Så jag trodde han skulle sova vidare hemma, men icke! Han vaknade när vi klev innanför dörrn, ( träffade på Basse utanför hemma, så han hjälpte mig upp med unge och väskor, :) ) så Kevin fick lite mat och jag trodde han skulle sova igen sen. Men nej, han somnade om vid 14, så jag hann varken äta eller duscha. Som jag hade planerat att göra när han sov. hehe :)
Men käkade iaf när han åt mellis, sen däcka han i sängen. Och jag skulle duscha, men fastna framför tvn. Usch! Blir en lång och skön dusch sen när Kevin lagt sig för natten :) Tur man inte blev allt för svettig av träningen iaf. Känner mig lite äcklig! :o

Imorgon ska vi in till Komvux vid 14, ska tala med en studievägledare om att plugga i höst. Får se vad hon säger. Dom hade tydligen inte fixat kursutbudet förns i mars, men ja ja.. Får boka ett möte då oxå.  :)



 Gott med persienn-snöre.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0