Fortfarande!!

Är fortfarande täppt i näsan! Så less på detta nu! De ekar i skallen så fort jag pratar, känns som att jag skriker. Jag hör knappt vad jag säger om jag försöker prata lite tystare, när ska det släppa!? Man blir ju inte så värst pigg av detta.

Kevin är frisk iaf, bara lite snor kvar. Men hostan är väck. Känns underbart :) Så synd om honom när han hostar så han spyr eller inte får någon luft.


--

Har plockat och donat med tvätten nu på morgoen. Rivit ur sängkläderna och försökt hitta alla små strumpor och kläder som tillhör Kevin. Har tvättstugan ikv :) Inte så mkt tvätt denna gång, så kanske man kan passa på att tvätta gardiner och sånt krafs, mattorna skulle behöva tvättas å.
Ska ta oss bort till Köpis idag efter lunch oxå, måste posta paket som skulle ha postats förra veckan! =/

Igår fick vi besök av Martina, de var länge sen :) Kevin blev lite blyg, men lekte på som vanligt. Fick höra en massa skvaller, haha. Hur en del håller på :)


Nee, kolla på unga mödrar nu, sen försöka få den lille att sova en femma eller två :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0