Från vaggan till deadline

Blev inge Ikea idag, kände inte för att ta ut varken Kevin eller mig. Han hostar för mkt fortfarande! Men Basse stack iväg och kollade om dom hade någon billig tvbänk. Men kom hem tomhänt, duktig han :) Bara matvaror hade han med sig, och en tycka synd om påse till mig.
Den innehöll bl.a Robert Gustavssons bok! Som jag har tjatat om att jag vill ha den, och så köper han den till mig, för han tycker synd om mig när jag är sjuk, eller?  :) Han är för söt. Så varje lediga tid kommer jag spendera med den boken, stackars Basse. hah :)


De märks att lille herrn börjar bli piggare. Så glad och snäll han var idag, var länge sen! :) Underbaring. Bara massa hyss har han haft för sig idag, oj oj... Bara den dumma hostan som ska väck nu, så är han som vanligt igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0