Lycklig

Känner mig extra glad idag! Solen skiner :)

Och lille herrn sov från 19 igår till kvart i 6 imorse, utan protester! Ja, han vakna vid halv 12 och ville ha mer välling, men sen sov han, och jag slapp gå upp och natta om honom flera gånger! Underbart :) Jag tror han lät en gång, och precis när jag skulle kliva upp ur sängen tystna han, och jag kunde lägga mig igen..
Provade att lägga honom och buffa honom i rumpan tills han somna igår kväll, ist för att stå och vagga honom! Och la han med huvet upp mot köket ist för med huvet ner mot vardagsrummet, kanske sov han bättre för de? Och han fick godnatt välling vid halv 19 och sen när han vaknade vid halv 12 fick han fullkorns.. Ja, de märks om han sover lika bra inatt! Utvilad är jag iaf, :))

Han somnade även om vid halv 8 och sov till 9.. :) Så jag fick en paus igen. Sen nu har vi käkat lite gröt och jag har diskat och kokat hans flaskor. Sitter och funderar på om vi ska ut en sväng i det fina vädret, kanske gå till bibblan. Har en bok att hämta där till Kevin, som han fick från Bvc.. :)

Sen ikv är det tvättdags, det behövs kan jag säga! Mannen i huset har inte tvättat på ja, kanske två månader!?!? Så de är ju en del kläder :) Att de ska vara så svårt att tvätta. Jag hade turen att mor min tvätta Kevs och mina kläder när vi var där nere 3veckor :) Hihi ..

Mjaaa, fixa och dona lite kanske. Ser ut som att de behövs en sväng med dammsugarn å. Katthår, kattsand, grus och riskakor överallt! Tänk om man kunde ha någon som städa, de är så drygt att dammsuga!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0