Råtta

Tvättstugan igår gick prima, fick allting tvättat. Så de kanske inte var så mkt tvätt, ser ju mer ut när de ligger i tre ikeapåsar. heh :) En med lakan och handdukar, två med kläder. Jodå. MEN såklart glömmer jag Kevins dyna till matstolen, även fast jag la den på en påse som skulle ner i tvättis. Den hade tydligen åkt ur på ett fint sätt i hallen, såg den när jag kom upp och blev bra less! Kunde ju inte köra mer maskiner eftersom tiden snart gick ut. Så ja, får väl ta den nästan gång :) Attans.

Kevin har krypit fram och tbx till sitt rum här på morgonen, han hitta sin råtta. Den som låter så fint :) Han gillar den starkt. Och nu har vi käkat lunch och en liten ligger och sover middag. :) Får se hur länge han sover.
För när han vaknar ska han få lite mellis, sen är det raka vägen in till stan. Ska på infomöte på ett gym, får se vad dom säger. Ska möta upp Emma och Ebba oxå, hon tränar på det gymmet. Så hon ska passa Kevin under tiden jag pratar med en människa. :) Snällt av henne! :)

Kom hem en sjukling till lunch oxå. Så nu kommer jag få ha honom hemma ett tag kanske. :) Skoj. Får se hur länge han orkar vara hemma, haha!


 Basse förde över bilder från till mobil igår, hitta en söt bild på Kevin. Kan han vara, 5-6mån? På den tiden tog han napp, men slutade tvärt när första tanden kom. Knasig unge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0