Träna

Tvättstugan går bra, Basse sköter den idag. Sköööönt! :) Nyss lagt Kevin i säng, så nu sover han gott. Ligger i soffan och glor på vänner. Kasst.

Var in till min Pt idag. Skulle ha varit där i torsdags, men var ju sjuk som sagt. Och igår skulle jag oxå varit där, men kände mig inte rikigt kry än. Så tog mig i kragen och åkte in idag.
Så ska skriva ett matschema på 1vecka, hon tyckte jag åt lite dåligt om dagarna, haha.. Så vi ska nog fixa ordning min kost oxå. Nästa tisdag halv 18 har jag första träningspasset med henne! Underbart :) Hoppas jag hunnit bli riktigt frisk till dess.
Nu ska dom onödiga kilona bort! :)


Kommentarer
Monia

sv: exakt, ingen unge är den andre lik , hehe :P jag vet ju såklart heller inte vad som är bäst för Tuva än, men det känns som att jag vill ta reda på det sjäv och inte bli tillsagd alla felköp jag gjort o.s.v. Klart man blir glad för tips, men vissa kommentarer som kommer in är direkt otrevliga och talar om för mig att jag är en dålig mamma som har en sådan spjälsäng ungefär.. Man blir lite less ;)

2012-02-02 @ 09:19:34
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0