Vila

Sitter i soffan och glor tv och på datorn. Kevin somnade vid 14. Får se hur länge han sover :) Han blev lite trött efter gröten han fick till mellis, hade inget annat hemma att ge honom. Men de slank ju ner så :)

Imorse vaknade han vid 7, och somnade sen om vid 9. Jag la mig på soffan för jag trodde han bara skulle sova en halvtimme/timme. Men jag råkade somna även jag ( Liza kom och la sig hos mig och det blev så varmt och mysigt, hi hi ) Så vaknade när Basse kom upp vid halv 11, och Kevin sov fortfarande. Och han vaknade inte förns vid halv 12! :) Så då blev det lunch för oss alla tre, och katterna :)

Igår plockade vi ner all jul, pust! Storstädade i Kevins rum och la in alla leksaker där, så slipper alla hans leksaker hamna under soffan och tvbänken. Så han får ta med sig leksaker från rummet sen :) Ska iväg till Ikea när pengar kommer och köpa en låda att ha dem i. Ska även plocka ner hans skötbord i veckan, vi har ju ändå inte använt de sen han var 6mån.. Går bättre att byta på golvet, soffan eller våran säng :)

Var helt slut efter all städning igår så slocknade i sängen vid 21! Stackars Basse =/ Men hade så satans ont i rygg och nacke, så de stråla upp i skallen. Men nu är hela lgh städad, eller ja, har vårat sovrum kvar. Men de står en massa ikea påsar där, full med tvätt. Så lite svårt att komma fram. Har dammat och dammsugit iaf :)


Basse är iväg och ska skjuta lite med Fredda. Får se när han kommer hem, vi ska in till Willys och handla lite..



 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0