- En tid av stulen lycka..

Nu var det bra länge sen jag skrev någe! Har ju ingen dator, den har Basse haft hemma hos sig, tills nu när han köpt egen (skriver genom den nu!)
Och min dator är ju inte den bästa heller, man ser bara halva sidan på den! Inte så värst roligt att skriva på den, och kolla sidor.. Så de blir ju att använda mobilen ist. Och inte så roligt att skicka in mms till bloggen hela tiden! :)

Har varit hemma hos Basse sen i måndags, Basse skulle ha Kevin denna vecka. Och pga att jag knappt fick någe pengar kvar, så hade jag bara fått sitta hemma hela veckan. Så jag passade på att komma hit, och få mysa och umgås ist! :) Jag klarar inte av att vara ifrån min bebis heller, även fast jag skulle behöva en eller två dagar för mig själv och greja och dona! Hur ska jag klara det sen!?

Märkt att dom gjort om bloggsidan oxå, fräsigt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0