- Vagabond

Torsdag idag. Hur fort har inte denna vecka gått egentligen ??

Undra om vi ska fara hemåt idag, jag och lilleman.. Eller om vi gör det imorgon.. =/ Hmm.. Så tråkigt hemma när man inte har så mkt pengar, bara kan kliva ut till parken varje dag.. De är ju roligt, men blir ju lite tjatigt kanske, ni förstår ?? Skulle vara kul att komma utanför Bomhus.

Just ja, jag gillar faktiskt FB lite grann. Genom Fb fick jag tag på nya vagnen och massa nya leksaker till kevin jag köpte nu i veckan! :) Ett sånt där brio tåg bl.a, som tutar och åker runt. Kevin blev lite imponerad av det!
Bara lite mer kläder herrn behöver, regnkläder och sånt inför dagmamma starten i höst :) Kommer sakna min plutt då!

Varmt väder börjar det bli ute nu oxå, efter en vecka med regn! :) Skulle vara roligt att åka och bada nåndag kanske.. Power meet vill jag till oxå!! Ååååh..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0