Som sagt så har vi ju flyttat till våran l...

2012-06-14_11_49 (MMS)

Som sagt så har vi ju flyttat till våran lgh nu, jag och Kevin. :) Och visst de är jobbigt, speciellt om nätterna när vi inte är van vid ljuden här, och jag som inte gillar mörker, haha. Fegis jag vet, speciellt när jag är själv på nedersta våningen.. :) Men det blir sakta bättre! Första två nätterna var hemsk, då Kevin vaknade konstant. Men när han sover i min säng sover han gudomligt. Ja, jag vet! Jag har sagt att han aldrig ska få sova i min säng, men är vi sjuk båda två, som i helgen, kändes det bättre för mig. Haha :)) Men han sover i sin säng på dagarna :) och halva nätterna, typ. Han vaknar jämt vid halv 2, när han sover själv, och vill inte somna om sen! Men jag måste orka fixa så han sover hela nätter själv. :) Aja, vi lever och börjar bli bättre nu iaf! Idag ska vi eventuellt iväg till valbo och sälja iväg den andra vagnen. :) Så fort lilleman vaknat från sin skönhetssömn..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0