- Att se dig med en annan, är att se sig själv förlorad..

Åååh, härliga måndag! Jag är såååå trött. =/ De tar på krafterna att träna på kvällen och komma hem sent. Annars brukar man ju ligga i säng till 22..

Känner inte för att göra ett jota idag, men känner jag mig själv.. Kommer jag säkert storstäda lgh för jag får så tråkigt! haha. Sen måste jag försöka komma iväg till köpis oxå, posta lite paket :)
Äntligen blev jag av med adidas skorna jag köpte på tradera förr som var för små. Dom står bara och tar plats, men nu ska dom iväg!! :))



Mitt vilddjur till son kryper runt och härjar. Han kommer och hälsar på sin mamma ibland :) Haha. Ska försöka hinna klippa honom idag oxå, hans lugg börjar bli lång. Redan.. Jag klippe ju honom förra månaden?





Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie ♥

sv: nej kan inte ha den i trapphuset eftersom dom rustar där :s källaren rustar dom också annars kunde jag haft den i cykel och barnvagnsrummet men det går inte heller :(

2012-03-05 @ 17:52:02
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0