- Du försvann som en vind..

Jag är bra lat, när jag tar bussen fram och tbx till köpis för att posta paket och handla! Jävla latvecka, låt den gå fort.
Bytte även bhna på HM, som blev för små när jag köpte dom i helgen. Har tydligen gått upp en stl och kupa. :) Men HMs bhn är ju rätt små oxå..

När vi kom hem fixade jag iordning snickers. Märks att man har mens när man bara vill ha choklad hela tiden! Usch :) Men de blev inge bra. För lite choklad och för mkt smet. Får köpa mer choklad och göra om de nån annandag!


Kevin har badat och ligger i säng. När Basse lägger honom går det bättre, för han står och vaggar honom i famnen. Och de har jag slutat med, så jag försöker få honom att koppla av i famnen och sen lägga han i sängen så han får ligga och koppla av i sängen och somna in. Då blir det lite protester. Inge bra när man kör med två olika metoder! Men han somnar hur bra som helst när jag lägger han på dagarna, tokig unge :)


Och min blogg verkar ju funka med bokstäverna?? Mysko.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0