- En gåva från himlen..

Var in och tränade igår kväll, passade på att väga mig. Och jag har gått ner 2kg på en vecka.. Utan att ens göra något. Kanske ska ha fler latveckor? Haha :)
Var bra segt att träna, har ju inte rört mig på en vecka nästan. Så tog det lite lugnt igår, får se om man rör sig in och tränar ikv med. Skulle vara skönt :) Saknar min träningskompis bara, dumma dig som ska flytta!! :'( Kommer jag bli alldeles ensam här ju..


Ska iväg till köpis senare och handla blöjor och lite mat. Lite skillnad på pris på blöjor hos coop och tempo. 109kr på coop och 150kr på tempo. Helt sinnesjukt..!
Ajaa..
 

Nu snart ska vi äta lite gröt. :) Mumma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0