Sunday morning..

Igår tog jag med Basse på en promenad till köpis fram och tbx. Handlade för mitt presentkort på H&M jag fått av mamma när jag fyllde :) Nya underkläder blev de, de behövs! Synd att kläderna där ska vara så små =/ Fanns knappt någe i min stl.. Blev en topp oxå, eller vad de kallas :)
Käkade på subway för första gången oxå, krångligt men gott. Nästa gång får nog Basse göra beställningarna. Jag stod där som ett fån, hahah :)

Sen på kvällen hörde Emma av sig och frågade om jag ville med och träna. Självklart! Kände att jag även behövde lite tid för mig själv, slippa ha med Kevin överallt. Han låg hemma och sov så sött när jag stack iväg vid 20 och sov fortfarande när jag kom hem vid 22 :) Mysigt att få komma iväg en stund och bara bry sig om sig själv..
Såg några kändisar på stan oxå, fan vad jag saknar den där tiden! Bara åka runt, runt och ha roligt med folk! Jag vill ut igen, NUUU..

Kevin sov hela natten från 19 till 5 imorse och ville ha välling, sen somna han om till 7 igen.. :) Duktiga killen. Jag är nästan utvilad. haha :) Igår hällde han i sig en halv flaska välling innan läggdags..
Han börjar sova bättre och bättre för varje natt, äter knappt någe om nätterna nu förtiden. Och om han ska äta, gör han det innan 12 och sover sen hela natten. Han käkar ju ingen välling vid läggdags, oftast. Så han brukar vakna vid 21-22 och äta. Sen sova hela natten :)


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

Sv: förlåt för sent svar, men det har inte funnits så mycket tid över ;)



tack för din lyckönskning :)



nej jag hade inga känningar alls under graviditeten :P hade du en jobbigt förlossning eller ? :s har du ingen förlossningsberättelse jag kan läsa ? =)

2012-03-04 @ 09:56:31
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0