- Åh det regnar och regnar..

Nu är kontraktet på lgh påskrivet! Och nya tapeter och golv ska jag få, nyrustat! Fan så härligt :)) Jag längtar tills jag får välja vad vi ska ha..

Willys hann vi med oxå! Mat och blöjor till Kevin följde med hem, ny storlek på blöjorna. Då dom andra jag köpte och provade var lite stora! Men dessa satt perfekt :)
Traskade sen vidare mot komvux, men kom till receptionen där en minut innan dom stängde! Lagom deprimerande !! Får göra ett nytt försök imorgon :)


När vi kom hem blev det lite bus och sen var det matdags för lilleman. Sen tog vi ett dopp i badkaret, var ett bra tag sen vi badade ihop. Så passade på nu :) Rena och fina blev vi.

Nu ligger lilleman och sover iaf. Jag väntar på att min kära vän ska komma hem med mat! :)












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0