- Lille du..

Det är hemskt. I förrgår slog snoret till igen, och denna gång var den utvalde, jag..!
Jag blev helt off och orkade ingenting. Men ner i källaren gick vi iaf, men de var bra jobbigt. Varmt och snorig, är ingen bra kombination.
På kvällen sen blev det en bit värre, kunde knappt äta, utan var helt täppt i näsan.. Men de var på natten de blev som värst, låg och skakade som ett asplöv och kunde inte sova. På det så vaknade Kevin flera gånger oxå, pga att han knappt kunde andas eller frös, tror ja.. Så de blev att hämta ett till täcke och sova med, så somnade jag till slut. Men vaknade toksvettig och varm, halv 8 ist!

På morgonen fixade vi det vi brukar, välling, byta blöja, kläder.. Sen låg jag däckad i soffan fram till 10! De är fan hemskt!!
Kevin somnade vid 11,20 och vaknade 14,30! Tokskönt för en annan att få lägga sig och slötitta på tv och sova lite! Vaknade och mådde mkt bättre :) Tänk vad lite sömn kan göra när man är sjuk.. Otroligt.

Och inatt har vi sovit bra, både Kevin och jag. Jag tror vi börjar bli bättre nu. Kevin är inte lika snorig och varm som dag 1. Jätteskönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0