- Mitt hjärta tar semester..

Som alltid, när man skriver eller säger något. Så blir det så..

Det dröjde nämligen inte länge, efter jag skrev förra inlägget igår, innan lilleman fick feber! Han blev alldeles kokhet. 38,6 hade han i temp.. =/
Så han fick en alvedon efter lunchen och sen hopp i säng.. Sov sin vanliga eftermaten timma.. Och vaknade rätt så mkt piggare :)

Var lite drygare på kvällen när han skulle sova för natten, han somna vid 19 och sov en timme, och ville inte alls somna om sen! Han var kokhet igen, så han fick en alvedon..
Så de var ju bara att ta upp honom och sätta sig med honom i soffan, så han satt still.. Så vi kollade på tv han och jag, och jäspade ikapp. haha :) Han blev svalare i temp iaf, tur nog! Han somna om vid kvart över 22, så han fick se lite av BB, haha :)  
Sen har han vaknat och gnällt hela natten typ, så jag är rätt slut. Men fick sova till halv 8 iaf :) Inte lätt att vara sjuk och inte kunna andas när man sover, tycker så synd om honom =/

Men idag verkar han piggare iaf. Tog tempen imorse och den låg på 37,1. Han är inte jättevarm, :) Lagom temp som han alltid har, känns de som när man tar på honom. Men de är snorigt och han är alldeles rödögd och varm om kinderna.
Så jag undrar om det är tänderna eller bara en liten förkylning? Men han har ju aldrig blivit så här förr när det kommer tänder, då har dom ploppat upp som ogräs utan att vi märkt något.. Haha :))


Njaa, funderar på om en liten behöver lite mat i magen och en sovstund snart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0