- Öppna dina ögon..

Jahapp,..

Igår var vi och kikade på lägenheten! Fick sällskap av Emma och Ebba.. :) Tur att den ska renoveras, skulle nog inte trivas där annars nu.. Och uteplatsen var ju inte att hurra över, =/ Men som Emma sa, de går ju att fixa ordning, bara man har lite pengar.. :) Så får kolla vad staket och sånt kostar, skulle ju vara bra att ha.. Så man kan släppa ut hulken på bete ibland. Hahah! :))
Badrummet var nyrenovert oxå, skapligt snyggt och fräscht!!
Så när vi kom hem och det blev en stund över, när Kevin sov. Fixade jag ihop beställningen om renovering.. :) Hoppas det fixas snabbt.. Så jag slipper plocka upp och ner sakerna på en gång..

Var även förbi komvux och sökte till hösten, vi kom dit en kvart innan dom stängde tror ja.. Tänkte inte på att de blir halvdag eftersom de är röd dag idag! :) Men ja, nu är det gjort iaf. Hoppas jag kommer in på det jag vill.


Lite trist att Kevins pappa jobbar idag, han ska tydligen jobba hela helgen. Men men :) Vi får roa oss på egen hand.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0